Tisdag i full gång

Tog en mager frukost = ägg med kaviar och 2 halva frukter till frukost och sen buss in till stan 6.45. Simmade 20 minuter och totalt blev det drygt 30 min promenad till och från bussen.
För att inte gripas av några dumheter hade jag en Nutrilett Bar med mig och den åt jag på bussen hem.
Lunch blir repris från igår = nudelsoppa med tomat, kyckling och purjo.


Plötsligt har solen kommit fram, så nu får vi nog hitta på något.

Mellanmål: äpple. keso, kanel och hasselnötter.
Middag: Rostbiff, potatissallad med vinägrett, sallad, gurka och tomater (bilden).


Sen var vi på utomhusteater och i pausen fuskade jag till det med kaffe och brödportion - fy!
I morgon blir det guidad busstur inklusive lunch, så då har jag ingen koll-eller kanske - vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback