Torsdagen avverkad

Sitter här och filosoferar

to, 30 jul 2009, 08:17

Funderar på hur jag ska göra. Stavgå eller cykla. Nej det blir någ stavgång, känns inte kul att trycka på en cykelhjälm på tjusiga håret än. Tar en kopp kaffe och 2 st halva frukter och drar iväg, men inte så långt som igår, man måste ransonera sig lite. Solen skiner! Härligt! Har tjuvvägt mig och det pekar åt rätt håll.


Stavgång och lunch avklarad

to, 30 jul 2009, 12:28

Satt och "drömde" för länge, men kom ut på min 5 km:s runda och när jag kom hem var det dags för lunch, så jag missade frukosten idag. Det "firar" jag med att göra en rabarberpaj innehållande Dinkelmjöl, havregryn och vanligt vetemjöl, så känns det lite nyttigare.
Lunchen var en repris från i förrgår (tror jag) Kalvsylta, potatis, rödbetor, rårivna morötter, isbergssallad, gurka och tomat. Solen skiner fortfarande och jag hoppas den fortsätter till jag har varit och köpt Vaniljvisp till pajen. Då blir det fika på altanen!


Middagen avklarad

to, 30 jul 2009, 18:41

Vi hade en skön stund på altanen i solen, men nu ser det ut att dra ihop sig!
Middagen bestog av stekt laxfile´bara kryddad med citronpeppar och salt, en liten potatis, wokgrönsaker från igår, gröna ärter och rårivna morötter.


Torsdagssammanställning

to, 30 jul 2009, 20:40

Blev inte den mest idealiska dagen, men allt inräknat i alla fall.
1552 kcal käkade, 321 MK, 21 protein%, 39 fett% och 40 kohydrat%.
Godnatt mina vänner.
Avslutar dagen med en kopp Roibuste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback