Äntligen känns det bra!

Har idag varit på styrketräning för försat gången sedan Algarve och det kändes jobbigt men bra. Har stavgått en hel del och cyklat, men vattenträningen har jag inte varit på. Vet att det brukar vara jättejobbigt i slutet på terminen.

Har skickat efter Gojjibär (växer på Himalaja och är enormt rika på antioxidanter), som jag äter 28 g av varje dag. Varannan dag tar jag en multi-vitamin/mineral-tablett och varannan dag en Gerikomplex.

Nu får det vara nog med förkylningar.

Till veckan åker jag till Stockholm och hälsar på brorsbarnbarnet Wilma, som jag hittills bara sett på kort. Hon föddes 21/5 och ser ut att vara en riktigt god liten tjej med stora ögon och en liten "puttig"  mun.

Det ska bli verkligt roligt att träffa henne, hennes stolta förändrar och farföräldrar för att inte tala om faster Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback