Inga staffar

Fick en tid på VC idag eftersom jag nu gått och dragit på denna hals i 2 veckor. Snuva och hosta känns visserligen bättre och varpropparna i halsmandlarna är borta, men jag mår "pyrt" Knäna börjar stelna till ordentligt.
Nu har jag i alla fall fått bekräftat att det inte är bakterier och då blir det ingen antibiotika förstås, utan det är bara att lugnt vänta.
Skönt i alla fall att få prata med en doktor och få bekräftat att man får vara uta och man får göra saker, fast inte fort.
Har plötsligt insett att våren är i full gång. Björkarna är utslagna och jag hittade tussilago, blåsippa och vitsippa på vägen från VC och hem.
Längtar efter att få cykla, men jag får lov att lugna mig lite.
Idag till lunch festade jag på en lite öring, som jag stekt i ugnen och så blandad sallad till. Fiskade fisken på en ICA-affär. Dyr var den , men god!

 Detta är vad jag längtar mest efter just nu. Att få cykla!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag frågade på apoteket men det fanns inte mycket jag kunde använda..köpte en som man fick använda men den hjälper inte så mycket. Ska höra med min BM nästa vecka.

Åh jag vill också cykla!

Postat av: Malin

Nej det är synd att man ska vara allergisk...



..och jobbigt att vara förkyld också. Skönt att du får röra dig i alla fall, och att du kan ;) (jag har ju svårt att gå nuförtiden, allt trycker sig nedåt när jag går. ;))



Svårt att välja bild också..hmm...vi får fundera på det!

2009-05-07 @ 13:52:56
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback