Fredag 13/11, förlöpte bra.

fr, 13 nov 2009, 08:09

Gröten och ägget och kaffemjölken avklarade.
Idag blir det utelunch igen och sen kaffe och mina kladdkakemuffins hemma hos en av tjejerna. Jag tar EN muffin och hör sen - oavsett vad den lille grå bakom örat säger.
Det blev bara 1/2 som smakprov igår, trots att 1/2 till gått inom tilldelade kcal.
Nu ska jag kolla lite vad garderoben kantänkas ha att bjuda på.


fr, 13 nov 2009, 22:09

Lunchen blev halstrad gravlax, 1 kokt potatis och hovmästarsås, en bröd, bregott och vatten till.
Sen drack vi kaffe hemma hos E och där åt jag då, som bestämt en kladdkakemuffin och världens tunnaste skiva Frödinge prinsesstårta. Den senare åt jag på uppmaning av min coach E, som hade inhandlat tårtan.
Vi hade jättetrevligt och tiden rusade iväg. Tog en buss som gjorde att jag fick 12 minuters promenad.
Middag blev lite sent. Sambon hade redan ätit Lasagnette. Jag gjorde en omelett med Västanost och en rejäl blandad sallad.
Nutrilett Bar och en satsumas till Roibuste nu på kvällskvisten.
Trodde att det skulle vara Biggest Looser i käll också, men det var det inte, så det blev ingen cykling heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback