Måndag 16/11

må, 16 nov 2009, 13:23

-0,5 kg idag. ligger alltså på -0,6 sen omstart. Startade med gröt gjord på Havre - Quinoa, men tycker nog att min grynblandning är bättre. Ägg hann jag inte med (vaknade lite för sent).
Gick sammanlagt 30 min till och från bussar på väg till vattenträningen, som gav mig sendrag i tårna ett par gånger. Tror att jag druckit för lite vatten i helgen.
Hemma igen upptäckte jag att jag inte tagit fram lunchmaten från frysen, så det blev lite panikmat: 1 päron med keso och sen kaffe med 2 Wasa frukost fullkorn med becel och 10%-ig Västan och paprika.


må, 16 nov 2009, 21:13

Har funderat lite och börjat göra rent ett köksskåp.
Em-mellis blev keso och krossad ananas.
Till middag kokade jag (länge) en köttfärssås med krossade tomater, köttfärs, lök, massor av rårivna morötter, örtsalt, svartpepper, paprikapulver, kryddpeppar. Till den åt sambon pasta och jag blandade bönor. Båda åt dessutom wokgrönsaker och blandad sallad.
Sen har jag cyklat igen 49,5 minuter till Biggest Looser! Stackars cykel, den är helchockad.
nu ska jag ta en kopp Roibus och ett äpple.
Summering för dagen: 1590/1593 kcal, 28 Prot%, 25 fett%, 47 kolhydr% och 669 MK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback