Måndag 23 november

må, 23 nov 2009, 13:32

Standardfrukost(gröt och ägg) och sen iväg till vattenträning. Stavgång 30 min till/från Sporthallen.
Hemma igen åt jag Dhal och nu ska jag ta mig en kopp kaffe.


må, 23 nov 2009, 18:24

Mellis blev päron och keso.
Till middag åt sambon rester av paprikakycklingen igår och jag åt en underbart härlig avokado och räkor och lite gurka och tomater MUMS!
Snart ska jag förbereda mig för en cykeltur med Biggest Looser, dvs om jag kommer överens med sambon som just nu ligger och läser i sovrummet. Inga problem! Han stödjer mig i mina försök att tappa vikt.
I kväll blir det Roibus-te och 1/2 päron har jag tänkt, känner mig proppis efter middan!


Slutsummering:

må, 23 nov 2009, 21:19

1629 kcal/1593. 23 protein%, 39 fett%, 38 kolhydrat% och 823 MK.
God natt! Hoppas nu bara att immunförsvaret klarar all denna motion. Jag tar en slurk Mivitotal till!


Kommentarer
Postat av: Malin

låter gott med räkor och avokado, ska nog köra på det imorgon kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback