Måndag 9/11

må, 9 nov 2009, 19:11

Äntligen dags för vattenträning igen, stavgick lite extra innan jag steg på bussen och sen gick jag från stan till Sporthallen och tillbaka, totalt 30 minuter.
Frukost var standard: gröt med lingon och lättmjölk och ett kokt ägg med kaviar.
I bastun efter träningen åt jag en apelsin.
Jag hade tid kl 12 för massage på Garden of Ayurveda och hann därför inte hem mellan badet och massagen, så jag gick på Cafe´Barista och köpte en stor Latte och åt en Nutrilett Bar till den.
Massagen var helt fantastisk, varm olja över hela kroppen t o m in i öronen, fast inte på brösten och "organet". Efter en hel timme var jag helt slut och jättehungrig, så jag åt en Nutrilett till på bussen hem.
Senare blev det 1/2 päron och keso som mellanmål.
Middag: stekta kycklingfileér, som jag skurit en ficka i och när de nästan var genomstekta la jag in 10% lagrad Västan i fickan och satte dem en stund i varmluftsugnen.
Till kycklingen åt vi gurka, sallad, tomat och paprika och jag fick wokgrönsaker medan sambon åt pasta.


må, 9 nov 2009, 19:22

Det får bli en apelsin och en stor kopp Roibuste i kväll.
Jag har ätit 1578 av 1593 kcal, 28%protein, 31% fett och 41 % kolhydrater och motionerat 453 kcal.
Tänk om alla dgar vore sådana, då vore det väl ingen konst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback