Onsdag 18/11

on, 18 nov 2009, 08:54

Samma förtjusande grådask! Tror dock inte att det regnar, men om så vore - vad bryr jag mig om det. Efter dagens gröt och äggfrukost blir det en stavgång har jag tänkt!


on, 18 nov 2009, 20:42

Stavgången blev av och regnet kom under vägen , men jag var klädd i regnbyxor, keps och regnjacka så jag klarade mig. Dessutom smälter jag inte av lite vatten! Blev en 46 minutersrunda.
Lite kycklingsoppa med majs och purjo till lunch (fast den är mer som gryta, inte mycket buljong). Sen var det dags att dra per buss in till staden där jag hade ett bankärende och sen blev jag upphämtad av en kompis med bil. Vi skulle till en introduktion i glasfusing. Jättespännande, men vi får inte se våra alster förrän om 2-3 veckor. Det är kö till ugnen. Vi blev bjudna på kaffe och paj och jag tog en ovanligt liten bit!
Hem igen och åt en lite konstig middag: 1 päron och 75 g keso samt en kopp kaffe och en Nutrilett Bar.
Sen har jag cyklat 48,5 minuter till Biggest Looser.
Senare i kväll blir det Roibuste och en clementin.


on, 18 nov 2009, 20:56

Men sammanställninge då? Javisst ja!
1528/1593 kcal, 21 protein %, 37fett% och 42 kolhydrat%, 547 MK.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback