Onsdag 25/11

on, 25 nov 2009, 07:46

Svart onsdag!
Ja lyset utanför alltså! Enligt väderutsikterna ska det bli dimmigt idag också och risk för regn, men vet man hur man ska klä sig så går väl det bra!
Ska iväg på veckans andra vattenpass idag. Testar att öka träningen succesivt och så får vi hoppas att Mivitotal håller snuvor och flunsor på avstånd.
Dagens gröt och ägg är avklarade.


on, 25 nov 2009, 16:16

Åt ett äpple på bussen på väg till stan, stavgick 15 min till Sporthallen och 15 min tillbaka till bussen.
Våtvästträningen var intensiv, men jag hade svårt för att hålla mig för skratt. En kontakt på viktklubben frågade om vi tränade utomhus (vi hade tidigare pratat om regnväder och regnkläder) och plötsligt såg jag för mitt inre hur vi tränade i utebassängen, som fn är en byggarbetsplats och hur vi hade fått låna hjälmar av byggjobbarna. Dimman låg tät över området så vi såg knappt instruktören.
Tänk att man kan bli road av så lite! Jag småfnittrar fortfarande när jag tänker på det! Tack September!
Ska ta itu med middan nu: stekt lax med potatismos, gröna ärter och färska grönsaker.
Sen blir det inget förrän efter cykelturen med Biggest Looser då det bli Roibus-te och en apelsin!



on, 25 nov 2009, 17:21

Middagen avklarad också. Blev inte så tokig fastän laxen varit fryst efter stekningen.
Nu inväntar jag bara 7-slaget, då det är dags att börja cykla.


on, 25 nov 2009, 22:24

Är jättetrött efter all motion idag och har faktiskt lite träningsvärk i "änglavingarna" - skönt och benen skull nog inte vilja gå en tjejmil i kväll inte.
Te-apelsin-strategin fungerade bra.

Sammanställning: 1630/1593 kcal, 23 protein%, 35 fett%, 42 kolhydrat%. 777MK.

Är nöjd och trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback