Tisdag 10/11

ti, 10 nov 2009, 11:28

Kommer fortfarande ihåg vad jag bestämde igår kväll!
Standardfrukost med gröt, lingonsylt och ägg med kaviar.
Stavgång 52 minuter.
Mellanmål: 1/2 apelsin och 1/2 päron.
Nu ska jag duscha och fixa till mig, har fortfarande olja i håret sen gårdagensbehandling.


 

ti, 10 nov 2009, 17:33

Lunch blev en liten rest av söndagens fläskfile med wokgrönsaker kompletterad med en farmarbiff.
Em-mellanmål: Äpple! jag fixade det trots att kakan såg jättegod och att kompisen tog en trots att hon hade tänt på min ide.
Middag: Stekt laxfile med potatis, gröna ärter och rårivna morötter. Himlar vad det är gott! Kryddar fisken med salt och citronpeppar.

Föredraget om Dödahavsrullarna blev en besvikelse. Föredragshållaren var tråkig, mässande (han avar nog präst av gamla skolan). Han använde massor at ord, som man inte förstog. Först trodde jag förstås att det bara var jag som inte fattade, men efteråt hörde jag många säga samma sak.
Tänk att det ska vara så svårt att förmedla något som man själv brinner för.
Nu ska jag räkna på hur jag ligger till inför kvällen. Lunchen blev inte den planerade.


Blev ett ugnsbakat äpple och 2 mackor med 10 %-ig Västanost till kvälls-Roibusteet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback