Tisdag 17/11

ti, 17 nov 2009, 13:24

Standardgrötfrukost med ägg och sen buss till gymmet och för första gången på väldigt länge ett träningspass. Det var jättehärligt.
På bussen hem åt jag 1/2 äpple och en klementin, som jag hade skalat och klyftat och förvarade i plastpåse.
Lunchen bestog idag av DHAL, som inte gör sig på bild men smakar bra.
Vädret är fruktansvärt grått och trist men det är runt 5 grader varmt.


ti, 17 nov 2009, 18:35

Vi har joxat lite i våra köksskåp inför luckbytet som vi inte vet när det blir.
Lunchen blev så sen idag, så jag hann aldrig med något mellis på em, annat än kaffe.
Middagen var stekt lax, potatis, rårivna morötter och lite bönor (rest).
Kl 19 blir det cykling igen!


ti, 17 nov 2009, 21:18

Kände när jag gick nerför trappan att knäna var trötta och fick det bekräftat när jag satte mig på cykeln, så jag avbröt. Vet att det ska vara lagom! Tar jag i för mycket så straffar det sig. Ska stretcha lite extra i stället.


Javisst ja sammanställning!
ti, 17 nov 2009, 21:47

1650/1593 kcal, 24Protein%, 37 fett%, 39 kolhydrat% och 420 MK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback