Torsdag 19/11

to, 19 nov 2009, 08:36

När man tittar ut undrar man: är det en ny dag eller är det fortfarande igår? Lika regntungt och grått är det.
Har avverkat slät kopp kaffe och tidning på säng! Har ju namnsdag idag (andranamn visserligen men dock).
Gröten är uppäten och snart ska det kokta ägget med kaviar ner.
Idag på fm har jag bestämt mig för att åka till vårt köpcenter Birsta. Har samlat på mig en del ärenden, så jag ska vara där när de öppnar kl 10.
Efter lunch far sambon och jag och kollar Alliance-fläktar hos vår Elon-handlare. Vi har kommit på att för att kunna ta bort alla luckor i förväg för att fixa alla skruvhål, måste vi byta fläkt först. (Vi ska byta skåpluckor). Dvs nu har vi ingen fläkt annat än den som sitter på taket och den drar inte ut någonting, det är bara en kåpa och ett filter som fångar fett och smuts.
Vi fortsätter vår kamp! Heja, heja!


to, 19 nov 2009, 21:24

Bidde ingen fläkt idag!
Det var något frågetecken, så vi köpte ingen fläkt, måste konsultera några grannar först.
Köpte varsin lussekatt till em-fikat, faktiskt riktigt god inte torr som de brukar vara.






Middag blev kycklingwok. Sambon fick pasta till, men jag fick nöja mig med grönsaker.
Inser att jag har en hel del kalorier kvar idag och vet inte vad jag ska göra med dem. Tror jag festar på en Nutrilett Bar. Och en clementin blev det också.


to, 19 nov 2009, 22:06

Sammanställning:1450/1593 kcal, så jag fick inte i mig hela ransonen idag.
28 protein%, 29 fett% och 43 kolhydrat%.295 MK.

Slut för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback