Onsdag 21/10-09

Dimmig onsdag


on, 21 okt 2009, 13:15

Dimma och -2 grader kl 8 Brrrr!
Har ätit min gröt med 1/2 päron och lättmjölk samt ett hårdkokt ägg med kaviar och sen en kopp kaffe med lättmjölk i.
Mellanmål blev 1/2 apelsin och 1/2 äpple (svenskt - jättegott).
Sambon har sedan 2005 då han besökte mig på Österåsen vanan att äta 2 halva frukter varje morgon och resterande halvor tar då jag till mellanmål.
45 min stavgång har jag hunnit med, reflexvästen på och Håkan Nessler i öronen, men skulle haft mina tunna sidenlångkalsonger på, det kylde på benen.
Lunchen bestog av Makrill i tomatsås, broccoli, keso och rårivna morötter. Jättegott!


-----------------------------------------------------------------------------------------








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback