Tisdag 20/10-09

Tisdagen har grytt med sol och -2 grader



ti, 20 okt 2009, 10:01

Är på gott humör (i princip) fast installationen av min fiffiga backup-anordning fungerar inte. Har köpt en WD MY Passport Essential och det ska enligt reklamen vara både enkelt och smart, men tyvärr är den nog lite väl smart för mig.

Har i alla fall passerat min frukost som, som vanligt bestog av blandgrynsgröt, lingonsylt och lättmjölk samt ett hårdkokt ägg med kaviar och så en kopp svart kaffe.

Nu ska jag planera veckans mat i väntan på att min bror visar sig på nätet och kanske kan hjälpa mig med krånglet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen fortsätter


ti, 20 okt 2009, 17:13
Till mellanmål på fm blev det en satsumas.
Till lunch nudelsoppa med kyckling, som jag nog har visat bild på förut.
Em-mellanmål blev det inget för datorjobbet tog en enorm tid och sen hade vi en stor veckohandling.


Middagen bestod av broccoli-och -morotsgratäng med potatis, skivad kassler och rårivna morötter till.

Tror att jag ska gå ut en sväng nu fastän det börjar mörkna, man har ju reflexväst.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kväll


ti, 20 okt 2009, 18:56

46 min lätt stavgång (3,6 km) blev det trots skymning, nästan mörker. Oj vad jag är nöjd att jag kom iväg.
Nu återstår kvällsmat = 100 g jordgubbar och 100 g keso.
Totalt ätit idag: 1300 kcal, 30protein%, 28 fett % och 42 kolhydrat%.
256 MK.
Så här såg utsikten över Birsta köpcenter ut, fast det är bara solnedgången man ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback