Fredag 2010-04-23

kl 07.59

Vaknade när sambon åkte till gymmet kl 06.30 och kl 7 kunde jag inte ligga kvar, så här sitter jag nu i ottan.
Har ätit min gröt och kokat ägget som nu ligger på avsvalning.
Måste in till stan idag igen för att hämta mina sulor.

Har tjuvvägt mig hela veckan,
vägde 0,5 kg mer på tisdag än på måndag,  och idag ligger jag 0,7 kg över måndagsvikten. Började ju äta diklofensc (Voltaren) regelbundet igen efter vägning i måndags. Det går inte att spekulera över vad som händer när jag gör uppehåll. Har tänkt äta den i morgon också, då jag kommer att gå och stå en hel del på Vårmässan. Sen låter jag bli på söndag så får vi se...........
Har haft ett projekt en vecka nu att göra ett överdrag till en dyna som sambon och jag använder när vi tänjer ryggen, måste nog ta itu med den idag!
Tycker faktiskt att det ser ut som om solen tittar fram lite här, kanske vågar mig på en stavgångstur lite senare!


 

kl 17.11

Har löst ut mina sulor och fock mina skor utdömda.
Mina gamla sulor tar mycket mer plats, så jag har köpt för stora skor egentligen.
Slank in på Intersport och köpte ett par Reebook walkingskor "i förbifarten". Har dem på öppet köp för att kunna provgå hemma. Skor är ju så himla viktigt.

Hade med en Nutrilett Bar som jag åt på bussen eftersom jag visste att jag skulle bli sen till lunch. Var inte hemma förrän 13.30.

Sen har jag en ät-period i em som jag inte tänker berätta om!

Middagen bestod av blodpudding, vitkålssallad med lingonsylt och lättmjölk till.

I kväll måste det bli skärpning!

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback