Lördag 2010-04-10

Grått och disigt i morse, men temperaturen har stigit. Snön tinar med faslig fart och krokusarna har tittat upp i en rabatt invid huset åt söder.

Standardfrukost i morse, 1/2 päron till mellis, påse Nutrilett till lunch, solen kom fram lite "glimtvis" och krokusarna vaknade till och öppnade sig,
 
31 min stavgång, 1/2 päron+1 dL keso+7 sötmandlar +en slät kopp kaffe till mellis.

.........................................................................

Nu har solen hittat fram riktigt och middagen är avklarad= köttfärsbiff med lök, potatis, morötter, färska grönsaker och lite svartvinbärsgele´.

 
Råkade se ett avsnitt av en repris på TV4Sport "Sverige springer" och där visade de ett avsnitt från Springtime-resors Training Camp i Algarve i Portugal. Oj vad det högg till i rese-nerven när jag såg bilderna på hotellet och stranden...........


Om ni känner er sugna på annorlunda semester kolla in programmet. Det går tydligen på tisdagskvällar med repris lördag em. Om man inte vill se en massa om springning, kan man ju spela in och snabbspola - det kommer jag att göra.
Har varit där 2 år i mitten av april med kompisen EE. Vi hade det jätteskönt. Man får prova på alla möjliga olika träningsformer och vi gick jättemycket stavgång på stranden bl a en vända på morgonen före frukost.

Ju mer jag tänker på nu att jag ska få åka till Österåsen desto mer sporrad blir jag att ta bort lite kilon innan också. Måndag eller tisdag ska jag ringa VC och be att få en kontaktperson och förra gången var det så att man fick gå och väga sig där med jämna mellanrum.

Köttfärsbiff med lök var "smaskens".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback