Lördag 2010-04-17

Nej, se det snöar, nej se det snöar, de var väl..........?????? Själva hum-hum!!!
Stora lappvantar ramlar ner från himlen, men blir till vatten när de når marken, fast en lite stund var carporttaket alldeles vitt.

Sen dess har det gått någon timme och sen lyser solen från nästan klarblå himmel.
Vädret är nästan som livet - ombytligt!

Jag tror jag har varit lite restriktiv med klagovisor ett tag och det beror på att jag blev så himla less på mig själv så nu har jag tigit och lidit ett tag.

Mitt högra knä har varit samarbetsvilligt i 2 veckor nu och vänstern har varit av och till + ont i vänster höft.
Jag vet att jag har slarvat med stretching, har gjort det när jag tränat men inte däremellan fastän jag vet hur bra det är.

Har ätit diklofenac av och till vid behov när jag varit ute på något och så har jag stött mig på stavarna, men det har inte blivit långa sträckor när jag gått. Har inte förfallit till Tradolan ännu.

Idag, i alla fall har jag ännu inte känt av vänsterknäet. Har visserligen inte varit ute, men gått några gånger i trappan. KAN DET VARA SÅ ATT "SKOVET" är över för denna gång??? Jag hoppas, hoppas, hoppas.
Vill kunna gå tjejmilen för 22 gången OCH bestiga kinesiska muren i september.


Senare på em kom en rejäl hagelskur också! Snacka om aprilväder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback