Lördag 2010-04-24

kl 18.08

Idag startade jag med gröt och ägg . Känns det igen från tidigare?
Kompisen H och jag hade bestämt att gå på Stora Vårmässan . Det är tradition sen ett antal år. Vi började med att äta lite lunch= Tai-mat, en tallrik med lite olika saker på. GOTT! Sen vandrade vi runt lite och satt och lyssnade på Simon och Thomas (kända från TV, fast jag inte sett dem). Tyvärr kunde åtminstone inte jag se vad bilderna föreställde, de var ganska små och avståndet långt.
Sen strövade vi vidare och deltog i en del tävlingar bla i montern som Österåsens hälsohem hade (en av tjejerna i montern kände igen mig - det var skojigt!), de bjöd på äpple som jag sparade och åt till kaffet som vi tog lite senare.
Köpte inget, men var lite sugen på en TENS-maskin från TREND Rehab, men är lite fundersam på om den var för billig.

Väl hemma igen hade sambon kokat röd linssoppa och skurit grönsaker, så jag behövde bara göra mina mackor och sen stoppa ner i gapet.

Tog tabletter, både Alvedon och diklofenac i morse, men nu ska jag försöka vara utan diklofenac, få se eller snarare känna vad som händer. Jag vill ju att påsamlat vatten ska rinna ur mig till på måndag. Mellan måndag och tisdag denna vecka gick jag upp 0,5 kg, trots att jag var jätteduktig med maten, men började äta diklofenac på måndag morgon.
Försöka duger! IPREN kan jag ju ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback