Måndag 2010-04-05

Jipeeeee!!!!!!!!!!!!
Tjurighet lönar sig!
-1,1 kg. En del är kanske rester efter avslutad Voltarenbehandling, men ändå!! ÖVER PÅSK!!!
Ni anar kanske att jag är stolt över mig själv!
Tänk att jag kan!
För första gången någonsin (??) i alla fall på väldigt länge ligger jag på (eller strax under) linjen på kurvan som innebär 0,5 kg/vecka.
Är nu så självgod att det nästan osar bränt om mig. Har ju varje dag varit utsatt för lockelser som hembakat vetebröd och småkakakor (igår tog jag faktiskt en kolakaka till kaffet efter maten innan vi for). Har ätit sammanlagt 230 g smågodis uppdelat på 2 gånger. Har ätit precis som planerat och har unnat mig chokladkaka (-tårta) och vinbärpaj, avstått från Digestivekex (tog ett) och andra kex (tog ett smörgåsrån (inte ens dubbelt).
Allt tackar jag strategin frukt+keso/kesella för. Tycker att det är så gott och de fyller så bra - har inget sug.
Har nu äntligen klistrat min andra stjärna på min stjärntavla (1 stjärna per kg) och är bara 4 hg från nästa.

.........................................................................

Idag tycker jag att jag fick en riktig festmiddag: gravlax, potatissallad med vinägersås och kapris, färska grönsaker och hovmästarsås.
Frågade sambon om han också ville ha det (vet att han inte gillar gravlax) men han hade fått sug på makaronipudding med korv i och med skirat smör på, så det lagade vi till med gemensamma krafter.



I kväll blir det 150 g jordgubbar, 1 dL keso och 5 sötmandlar!

Kommentarer
Postat av: Evelihna Strömberg

svar: Hoppas jag med! :D

Postat av: Malin

Bra jobbat! Vad är det för kesella du äter, naturell eller?

Är bär onyttigt?

2010-04-06 @ 18:15:27
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback