Onsdag 2010-04-07

Standardfrukost började jag med förstås.

1/2 päron och en banan före vattenträning som var härlig givetvis. Gick c:a 20 min mellan buss och Sporthall.

Sen snabbt in till Kulturmagasinet i stan där en av pensionärsföreningarna hade beställt lunch (Janssons frestels, bröd och smör, sallad, vatten och en slät kopp kaffe) och sen guidad rundvandring på biblioteket.. Tänk att förutom allt annat har de en apparat där man gratis får ladda ner MP3 - lyssnarböcker, som man får ha 4 veckor, sen förstör man själv filen. Otroligt!!!!

Em-fika blev 1/2 päron och keso.

Till middag tog jag en påse Nutrilett för att väga upp Janssons och kvällsfika blev lätt-kvarg med mosad banan och kakao och några mandlar.

I natt har jag drömt att jag var i en främmande stad med några andra. Vi hade tagit oss från hotellet till en restaurang och där blev jag less och ville till hotellet och gick ut och började gå (mörkt var det), hade ingen aning och var jag var eller vart jag skulle och inte vad hotellet hette heller. Oj vad det var skönt att vakna.

Fick kallelse till röntgen igår, men det kolliderar förstås med en annan aktivitet, så jag ska höra om det går att ändra.

I morgon em är det dags för färgning, slingor och klipp. Min favoritfrisör är tillbaka efter sjukdom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback