Onsdag 2010-04-21

7.48
Lite grått ute, men vilken natt! Har sovit hela natten och vaknade inte när sambon for till sin träning 1/2 7 utan först när min klocka ringde strax efter 7.
Kl 10 idag är det "färgkurs", så jag måste kolla igenom förra veckans anteckningar. Ska ta med ett äpple at äta på fikapausen, onödigt att äta köpt macka. Det blir visserligen sen lunch då kursen slutar 12.30 och det nog tar 40-50 min innan jag är hemma, men det får jag klara.
Har ätit min gröt och nu väntar ägget och sen en kopp kaffe.
Tycker att det ser ut som om det ljusnar lite ute.
15.05
Åt precis som jag bestämt ett äpple till kaffet på kursen. Sen gick jag till stan för att ta bussen. Åt en Modifast Cereal på bussen eftersom jag skulle hoppa av och handla blodpudding, som vi glömde i söndags.
Klockan var nästan 2 innan jag var hemma och åt lunch som blev resten av tonfisken från igår, gurka, tomat, sallad, rårivna morötter och sås av lätt-kvarg + sweet chili sås.
MUMS vad gott och lättlagat!!! Och snyggt eller hur?


21.27

Middag idag var squashsoppa med gröna ärter i - jättegod, ett recept från Österåsen
Till det åt vi ett mörkt bröd som jag köpt på Coop med mager mjukost och rökt skinka samt en tallrik med tomater, gurka och sallad.

Sen var det möte i samfälligheten och där bjöds på kaffe och mazariner, men jag tackade nej till mazarinen, kaffet drack jag!

Hemma slank det ner jordgubbar, keso och sötmandlar och lite senare en Wasa delikatess med becel och messmör lite oplanerat, men ändå blev det bara en.

Nöjd med dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback