Onsdag 2010-04-28

kl 14:17

Frukost med ägg och gröt som vanligt, sen iväg på kurs "hur vi upplever färger". Medhavt äpple till kaffepausen. Stavgång till bussen, från bussen till kurslokalen och sen intill stan för att ta bussen hem.
Hungrig som en varg gjorde jag i ordning en tallrik med tonfisk i vatten, majs, sallad, gurka och tomat och så favoritsåsen just nu lätt-kvarg med Sweet Chili sås.
Oj, vad gott!!


kl 22:15

Em-mellis = jordgubbar och lättkvarg och några sötmandlar.
Middag= stekt laxfile´, potatis, grönsaker och lättkvarg/swet chili-sås IGEN.

Cyklade till BL och fick ihop 43 min idag, men inget högt tempo, nu kör jag allt försiktigt! Schhh - viskar fortfarande: mina knän är ganska snälla med mig, men tyst säg det inte högt!


Kväll: 2 Wasa havre med bregott och 10%-ig ost och ett päron.

I morgon ska jag på röntgen och "fota" svankryggen och vänster höft.
Hoppas att det inte syns något utan att det "bara" är snedbelastning!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback