Söndag 2010-04-04

Frukost: gröt med lingonsylt och mjölk och 3 st tredjedels frukter.
Lunch: Matjesill, gräddfil, limpskiva.
em-mellis: skumraket till kaffet.
Middag: Limpskiva, 6 köttbullar, senap o ketchup.
Kväll: Jordgubbar och lättkvarg.

Alla inklusive jag är imponerade av mig. Fast jag blir förvånad ändå hur det drar iväg till 2000 även fredag då det inte var ågot godis.
Jag har skrivit in allt i dagboken på VK 
tisdag : 1338 kcal
onsdag:1444,
 torsdag 2098,
fredag 2048,
 lördag 2000,
söndag 1250 kcal.
Enl VK ska jag ligga strax under 1600 för att gå ner 0,5 kg/vecka.

Spännande blir det i morgon bitti! Tyvärr har det inte blivit mer än 3 km stavgång totalt, så det räknar jag inte med. Skönt att få vila ibland!


Kommentarer
Postat av: Evelihna

Svar: Aj, då ;D van nästan :D HAHA men min mamma van två sverige lotter ;) än så länge :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback