Tisdag 2010-04-06

Grötfrukost med ägg och kaviar.
Nutrilett choklad till lunch.
En av pensionärsföreningarna bjöd på Karl Gerard -program med ett revy-par från Västerås, mycket trevligt. Efteråt kaffe och en liten smörgås, väldigt tunnt bröd.
Klockan var närmare 1/2 5 innan det var slut och jag kom på bussen till stan. Såg i morse en annons om fina skor (rieker antistress) till extrapris i Birsta mellan kl 16 och 20, så jag tog bussen dit och för att inte lockas av något elände tryckte jag i mig en Modifast Cereal Bar på vägen.
Provade skor och köpte ett par på öppet köp. Har problem med att min högra fot är större än min vänstra. Jag köpte den största storlek de hade och ska testa och gå lite inne hemma, men det känns lite trångt.
Till middag hade vi båda repris från igår alltså gravlax med tillbehör!.
I kväll blir det nog jordgubbar med lätt-kvarg.
Har ätit en Voltaren idag och tänker ta 1-2 per dag få se om jag kan få ordning på mitt vänstra knä, det högra känner jag nästan inte av nu.

I kväll har vi sett filmen Australia på DVD - underbar!

Skorna verkar passa bra, de är lätta och sköna. Har i flera år inte haft andra sommarskor än sandaler, så det var roligt att hitta ett par som passar.

Dags att koja, i morgon blir det ett vattenpass mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback