Tisdag 2010-04-20

kl 13.36
Solsken, men iskalla vindar.
Standardfrukost förstås och sen 15 min stavgång och buss till gymmet. Det var första gången på länge som jag tränade där och det kändes härligt, men det kändes att det var länge sen.
På vägen hem åt jag en clementin.
Lunch blev 1/2 burk tonfisk, lite wokgrönsaker, skivad färsk gurka och rårivna morötter. Vitaminerna sprutar ut genom öronen.

kl 15.39
Har suttit ute en stund, men det blåste "småspik".
em-mellis blev 1 banan, 1/2 apelsin, 1 dL keso och 5 sötmandlar och en slät kopp kaffe.
I kväll ska jag iväg till en skoaffär som har kvällsöppet för en grupp från mitt tidigare arbete och jag har blivit inbjuden. Ångrar att jag var så snabb att tacka ja för tidigare gånger har det bjudits på smörgåstårta resp goda snittar och vin eller cider.
Att försöka inbilla mig att jag inte ska äta av godsakerna - det är ingen ide´. Inte ens jag går på sådana uppenbara idiotiska ideér, men kanske kan jag begränsa intaget, men frågan är vad jag ska äta innan jag far dit. Vet att andra skulle äta ordentligt för att vara proppmätta, men det har aldrig fungerat på mig, så jag tror att jag grundar med en påse Nutrilett.
kl 21.29
Det var hemgjord smörgåstårta, lite speciell och jag tog en  bit och ett halvt glas vin, !
Hittade inga skor jag ville ha och det var heller inte huvudsaken utan att träffa gamla arbetskamrater vilket var jättetrevligt!
Nu blir det Roibuste och 1/2 apelsin i kväll.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback