Torsdag 2010-04-01

Fr: Gröt, lingonsylt och mjölk, 1/3 banan, 1/3 äpple, 1/3 spelsin. kaffe
L: 1 ägg med Kalles kaviar, Husmans med Bregott (mellan), leverpastej och bostongurka, Wasa Havre med Kalles randiga.
em: kaffe 1/2 päron, liten bit chokladkaka.
M Ungnsrostad potatis och morötter, kassler, ananas, färska grönsaker.
Kv: c:a hälften av 230 g lösviktsgodis. WOW vad gott det var!
1/2 päron, keso, 1 Digestivekex med kantarellost, 1 smörgåsrån bregott, greveost. Te.

Blev lite mer idag än tidigare, men ligger ungefär som jag tänkt mig, normalt hade jag proppat i mig många kex och mycket ost.

Än har jag bara druckit vatten till maten, mamma och sambon har druckit rödvin till kycklingen i onsdags och påskmust igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback