2010-03-03 Onsdag

Standardfrukosten är avklarad, tidningen skummad
Jag har gett mig en ny titel. Sen 19/4-08 har jag varit friherrinna, men nu håller jag på att övergå till FRITIDSFORSKARE: undersöker vad man kan göra när hela livet består av fritid.
Nu är det 4:e dagen på min senaste SKÄRPNING, tänk att det känns så härligt lätt när man väl kommit igång och lika entusiastisk som vanligt är jag: DENNA GÅNG SKA VERKLIGEN BLI EN ORDENTLIG OMGÅNG - dvs jag ska först och främst ner under BMI=30.
Gång på gång har jag denna föresats, men misslyckas, MEN INTE NU!!!! Nu har jag fyllt riktig pensionär och det kanske gör skillnad och sen skulle jag vilja vara lite mer lättrörlig när vi far till Kina i höst!
Börjar bli dags att klä på sig - ska ta en tur till Sporthallen och våtvästträning och så blir det förstås lite stavgång på köpet.
Tittar ut genom fönstret och möts av "grådask" det matchar inte mitt humör - borde vara sol mot de vita snön!
--------------------------------------------------
Vattenträningen var underbar, en apelsin i bastun var mumma, men det blev bara 35 min stavgång (gick inte ända in till stan eftersom bussen "landade mitt framför mina fötter" tidigare och det blåste småspik.
En Modifast Cereal bar på bussen hem och en hemma till kaffe fick bli lunchen.
Em-fika bestog av tärnat päron, kardemumma och keso.Återkommer sen, tänkte jag säga, men det går kanske inte att komma in. Avslutar nu! Till soppan får jag surdegsbröd med 8%-ig ost och rökt skinka samt en salladstallrik




och i kväll blir det mosad banan, Canderel, lättkesella och kakao.
Blir ingen cykling i kväll, har ganska ont i högerknäet, så det fåår vila lite. och i kväll blir det mosad banan, Canderel, lättkesella och kakao.
Slutsummering idag: 1687 kcal uppätna, 29 protein%, 33 fett% och 38 kolhydrat%. 696 MK.
NÖJD igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback