2010-03-04 torsdag

 

Frukost= standard, 2 halva frukter som mellanmål
Lunchteater betsående av musikalisk "Kärlek och passion" samt helstekt fläskkarre m sås och potatis, blandad sallad, bröd och Bregott och lingondricka samt kaffe och kaka. Jag hoppade över det mesta av potatisen och kakan, så jag tyckte att jag klarade mig rätt bra.
em-fika= hallon och keso
middag: Tacosoppa och 2 surdegsmackor med mager mjukost och skinka.
Idag har det inte blivit någon motion, men jag ska trampa försiktigt till Biggest Looser.
................................................................................................................................................
Kvällsmat var wokat äpple med kanel och keso. Senare blev jag så där ruskigt sugen så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Tryckte i mig ett hårdkokt ägg (brukar koka ett par åt gången för att slippa varje frukost) och fick världens hicka, men suget gick över och hickan med.
slutsummering: 1811 kcal, 27 protein%, 39 fett%, 34 kohydrat% och 254 motionskalorier.

Hyfsat resultat med tanke på at jag inte kunde styra lunchen riktigt själv och att jag tog lite vilodag från motionen. Tycker att högerknäet är lite bättre.

Hoppas på sol i morgon, då blir det nog stavgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback