2010-03-05 Fredag

Fredag och strålande sol

Standardfrukost och lite tidningsläsande och surr med sambon som kom hem från tidig gymträning.
Strålande sol från klarblå himmel och -8 grader, på med paltorna, kamera, telefon och MP3 i fickan, stegräknare på och stavar i nävarna - UT. underbart!! Önskar jag hade haft en påse apelsinklyftor i fickan, men det får bli nästa gång.
Ett päron och lite kaffemjölk till mellanmål.
Det är inte en varg på bilden utan en nyfiken hund!

Smaskig lunch

Stekt laxfile´ kryddad med citronpeppar och salt, wokgrönsaker, färska grönsaker och en en sås av 2 msk lättkesella och 1 msk sweet chili-sås.Riktig festmat kan jag lova!

Mera fredag

Em-fika= hallon+blåbär och kesella.
Middag: gul kikärtsoppa, grönsaker och surdegsbröd med mager mjukost och rökt skinka.

Fredagsavslutning

Avslutningen blev inte efter planerna kan jag säga, men berättar inte hur, det viktiga att nu är det avhoppet över och jag återgår till planerna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback