2010-03-15 måndag

JAAAA!!!! -0,7 kg!
-1,1 kg på 2 veckor (målet är 1 kg).
Fast jag skulle vilja ha en snabb-fix, som tog bort 15 kg snabbt som tusan . Att hålla vikten är jag ju rätt bra på sen.
Nej riktig mat i lagom mängd i kombination med iso-dieten (drar ner lite på kolhydrater) och motion är nog den enda rätta vägen.
Startade i morse med standardfrukosten = gröt och ägg.
Laddad med stavar och broddar gick jag 15 min innan bussen gick, sen stavgång från busshållplats till Sporthallen, 60 min vattenpass (våtvästträning), apelsin i bastun och sen stavgång intill stan och bussen. Totalt blev det 45 min aerobic stavgång.
Lunch hemma bestående av Kattillas goda pastagratäng med kyckling (fanns färdig i frysen) och nu sitter jag och vänta på att det ska bli dags för kaffe och mellanmål. Fast innan dess ska jag fixa början av en rotsakssoppa som vi ska ha till middag.
.................................................................................
Em-fika blev päron, keso och sötmandel och till middag mixad rotsakssoppa med den vanliga surdegsbullen, mjukost och rökt skinka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback