2010-03-17 onsdag

Idag är det strålande sol och jag har inte gjort annat än inmundigat morgongröten - nu blir det ägg m kaviar och en kopp kaffe.

.................................................
Gick en stavgångstur, går ganska bra med knäna så länge jag går, men sen när jag stannat och försöker böja på dem för att knyta upp skorna........................ aaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Jag brukar ha besvär så här på vårkanten. Oftast har det inte blivit så mycket promenerande under vintern har jag skyllt på , men det stämmer inte riktigt i år, så nu vet jag inte, drar mig för att ringa VC, men borde kanske....

I morgon ska vi äta spenatpannkaka till lunch så jag tar det lite extra lungt idag - har ätit en påse Xtravaganzasoppa och en tallrik rårivna morötter.

Strax ska jag kolla reprisen på Fråga doktorn Nisse Simonsson är med - han är fantastisk!

Em-fika blev frysta jordgubbar och min egen vaniljkesella.
Middagen blir repris från igår med mackor och färska grönsaker och till kvällen blir det äpple, kanel och keso.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback