Söndag 2010-03-21

+ 4 hg till!!!! Undrar om diklofenac eller Alvedon kan ha vätskesamlande effekt.
Trots allt fortsätter jag duktigt min diet, har inte fuskat något. 

Jag vet ju att jag skött mig alldeles förskräckligt ovanligt bra, trots att mina knän ropat på tröst. Eller kanske att de peppat mig att gå ner, mindre vikt =mindre belastning= mindre ont kanske.



Standardfrukost i morse, Xtravagansasoppa till lunch, jordgubbar och keso till mellis. Provsmakning (liten bit) av sambons nybakade surdegsbröd med mjukost och skinka på.

Middag = hemgjord potatissallad (kokt potatis+finhackad lök+olja+äppelcidervinäger+senap+salt+peppar+kapris) och köpt rostbiff och blandad sallad till förstås.


Rostbiff med hemgjord potatissallad och färska grönsaker.

I kväll blir det nog päron med keso och lite kardemumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback