Måndag 2010-03-01

Grötfrukost med ägg, totalt 43 min stavgång (jättejobbigt i snömodden) och 60 min vattenträning.
Lunch= kyckling, vita bönor, rårivna morötter, lite pesto och lite mango o ananas sweet chili-sås, det var smaskens.
Just nu försöker jag döva det obestämda suget med vatten!
Vädret verkar inte veta vad det vill, det snöar IGEN samtidigt som solen försöker att titta fram.
Har tittat lite på avslutningen av OS, men somnade i fåtöljen.

Em-fika bestod av jordgubbar och keso och sen en kopp kaffe.
Till middag: Röd linssoppa och hembakat surdegsbröd med 8%-ig mjukost.

Motionscyklade 46,5 min till Biggest Looser och sen fick jag ett päron och keso till kvällsmat.

 

Totalt har jag idag vräkt i mig 1806 kcal, 23 protein%, 35 fett%, 42kolhydrat% och avverkat 1032 motionskalorier.

Med detta anser jag mig rätt nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback