Måndag 2010-03-29

-4 hg blev det idag. Slutade med diklofenac och Alvedon i fredags och tappade genast i vikt. Nu äter jag IPREN i stället, men i kväll och i morgon bitti hoppar jag över dem för att jag ska veta hur jag mår i morgon på VC.
Mitt högra knä känns riktigt bra och vänster också egentligen, fast nu har jag ont i hela vänstra sidan från svankryggen ner i rumpan, baksidan av låret och fram på vaden. Sjukgymnasten tror att någon nerv ligger i kläm.
Var på vattenträning, djupvatten med bälte och det är helt fantastiskt, först har jag problem att komma ner i vattnet men väl nere släpper värken som genom ett trollslag och en stund tänkte jag att kanske har nerven lossnat ur knipan, men så var icke fallet eländet återkom på torra land.
Har fortfarande inte vilovärk, så jag kan alltid gå och lägga mig och i vissa stolar går det också bra.
Blir spännande att se hur det går i bilen, men man kan ju justera ryggstödets lutning mm.
Vi åker efter att ha ätit lunch efter mitt besök på VC i morgon.

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Har du någon gång varit inne på min blogg?

Undrar vad du tycker om min design :)

Kolla in den? =D

Och om du nu gillar den? Så kanske vi kan följa varandra? :)



Ps: säljer designer för err rimligt pris till just dig! Gå in på min blogg oh kolla under fliken längst upp " Design "



Puss :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback