Söndag

Stängde av väckarklockan när den ringde i morse, så det blev lite rivstart. Skulle ju inte matplanera något utan hade lista från mamma på vad som skulle handlas.
Frysvaror och färskvaror tar vi på tisdag på vägen ,men det är alltid skönt att få handla det mesta i en affär man känner till.
Vi hade i uppdrag att köpa karameller att lägga i påskägg och vad händer? Jo om man handlar för 200:- får man 1 kg lösgodis gratis. Kunde inte motstå det, så jag plockade 3 eller 6 av varje sort och det blev c:a 690 g - drygt
54 :- fick ICA bjuda på. Godiset är nu instängt i en plastpåse hopdragen med hård knut så att det inte kan rymma och hoppa upp i ansiktet på mig.
Men 230 g lösviktsgodis kommer jag att äta under påsken!
I em ska jag gå på teater - en familjeföreställning av MOMO och kampen om tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback