Torsdag 2010-03-11

Idag har jag och 2 väninnor varit och mätt fett, muskler och vatten-sammansättningen i kroppen.
Att det skulle vara för mycket fett det förstod jag ju, men det positiva var att "coatchen" föreslog att jag skulle ta bort 10 kg "bara", med tanke på min ålder.
Mängden muskler låg också c:a 10 kg över snittet för kvinnor i min ålder och längd och det var ju bra och vattenmängden var helt normal.

Hade fruktansvärt ont i knäna i morse och för att orka ge mig iväg tog jag "dunderkuren= Voltaren + Alvedon Forte" och inom 2 timmar kändes allt så bra så, men kompisen E påminde om att jag ju var "drogad".
Missade bussen till stan så vi gick sakta 17 min och det kändes bra. Nu är det faktiskt 11 timmar sedan jag tog tabletterna och vänstern känns fortfarande bra. Har gått i mina "ICEBUGS" måndag och tisdag, men idag tog jag walkingskor som jag har specialinlägg i (de flesta som har artros blir hjulbenta, jag blir mer och mer kobent, men inläggen vinklar tillbaka knäna lite mot hjulbenhet alltså rätar ut dem). Det är länge sedan jag haft de inläggen, jag har gått i allvädersstövlar nästan hela vinter och i dem får inläggen inte plats.
Tänk om......
Nej så enkelt kan det väl inte vara??? Vi får se i morgon.

Har skött maten exemplariskt idag.
Igår var det bra tills jag gick och lade mig, men sen vaknade jag 01.30 och hade ont, gick upp och tittade på en inspelning på TV och drack te och åt 3 eller 4 mackor, minns inte riktigt.

Dags att krypa till kojs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback